Меню сайту |
|
|
|
Форма входу |
|
|
|
Календар |
|
|
|
Пошук |
|
|
|
Статистика |
|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
|
|
Вітаю Вас, Гість · RSS |
29.03.2024, 11:42 |
Головна » 2015 » Червень » 9 » Голові Київської обласної ради Бабенкові Миколі Вікторовичу
08:55 Голові Київської обласної ради Бабенкові Миколі Вікторовичу |
Шановний Миколо Вікторовичу!
Освітяни міста Славутич, а особливо, члени Славутицької міської організації Профспілки працівників освіти і науки зазнали суттєвого погіршення їх правового становища у зв’язку з ініціативою Славутицької міської ради щодо призупинення з 01.05.2015 року проведення індексації заробітної плати працівникам державних закладів освіти всіх рівнів та закладів позашкільної освіти введеної Наказом № 54 від 05.05.2015 року, а також наступним Розпорядженням № 61 від 28.05.2015 року про урізання виплати індексації заробітної плати на 70 %.
Відповідно до нормативно – правових актів, що регулюють правила та порядок виплати індексації заробітної плати (Закон України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» від 28 грудня 2014 року № 80-VIII, Закон України від 28.12.2014 № 76-VIII «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України», Закон України від 3 липня 1991 року № 1282-XII «Про індексацію грошових доходів населення», Порядок проведення індексації грошових доходів населення, затверджений постановою КМУ від 17.07.2003 р. № 1078) індексація заробітної плати однозначно передбачена та має здійснюватися всіма відповідальними правосуб’єктами. Крім того відсоткового обмеження для таких виплат не встановлено, таким чином, виплата 30 % розрахункової суми автоматично не відповідає вимогам законодавства України та порушує конституційні права працівників.
В Законі України «Про державний бюджет на 2015 рік» та в Законі України «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України» питання регулювання індексації грошових доходів громадян містять застереження, що така індексація проводиться в межах фінансових ресурсів бюджетів. Проте, ст.77 Бюджетного кодексу України зазначає, що міські ради при затвердженні відповідних бюджетів мають у першочерговому порядку враховувати потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ.
Таким чином, урахування виплати належних платежів працівникам освітньої сфери має здійснюватись при затвердженні та розподілі місцевого бюджету в імперативному порядку. Наказ № 54 від 05.05.2015року відділу освіти виконавчого комітету Славутицької міської ради та Розпорядження № 61 від 28.05.2015 року Славутицької міської ради явно спрямовані на обмеження соціально-економічних прав людини та на погіршення життєвого рівня, що суперечить Конституції України та іншим нормативно-правовим актам.
Окрім того, до вищезазначених розпорядчих актів Славутицької міської ради не було надано жодних роз’яснень чи коментарів видавця ні на офіційному сайті, ні в ЗМІ. У зв’язку з цим Профспілка освіти ініціювала проведення тристороннього діалогу 19 травня 2015 року у форматі Профспілка освіти – представники закладів освіти – керівництво міста Славутич з приводу обговорення даного питання та 27.05.2015 року нами було направлено лист – звернення про роз’яснення нормативних та економічних підстав для зняття виплат індексації до Славутицької міської ради. Повідомляємо, що відповідей від славутицького місцевого самоврядування ми так і не отримали, чим в котре були порушені наші права.
Скориставшись правом на звернення до Вас, наданим нам Законом України «Про звернення громадян» № 47 від 2 жовтня 1996 року, просимо Вас як вищестоящий орган місцевого самоврядування стосовно міста Славутича в Київській області проконтролювати дотримання законодавства України Славутицької міської ради та надати письмове роз’яснення з посиланням на конкретні пункти нормативно – правових актів з наступних питань:
- Який порядок виплати та/або зняття/призупинення індексації заробітної плати на 2015 рік починаючи з травня 2015 року?
- На підставі чого міська рада може обмежувати з визначенням конкретного відсоткового значення індексацію заробітної плати, якщо в законодавстві подібних положень нема?
- Яке тлумачення у формулювання «в межах фінансових ресурсів місцевих бюджетів», що міститься в нормативно – правових актах, які регулюють індексацію заробітної плати та хто і на підставі яких норм закону уповноважений вирішувати, що фінансові ресурси бюджету не передбачатимуть та/або обмежуватимуть здійснення першочергових виплат, таких як заробітна плата?
З повагою
Голова Славутицької міської
організації Профспілки працівників А.В. Савенко
освіти і науки
|
Переглядів: 330 |
Додав: adminslav
| Рейтинг: 0.0/0 |
|