КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Славутицька міська організація
Меню сайту

Корисні посилання
Київська обласна організація Профспілки працівників освіти і науки України 
ЦК Профспілки працівників освіти і науки України 
Федерація Профспілок України 
Відділ освіти виконавчого комітету Славутицької міської ради 
Міський методичний центр 

Форма входу


Календар
«  Грудень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Пошук

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.04.2024, 20:03

Головна » 2011 » Грудень » 8 » Перше засідання «Школи молодого педагога ДНЗ»
11:37
Перше засідання «Школи молодого педагога ДНЗ»
7 грудня 2011 року на базі міського методичного центру пройшло перше засідання «Школи молодого педагога». Серед слухачів присутніми були: вихователі, інструктори з фізичної культури, музичні керівники, стаж роботи яких становить три роки.
Керівник Школи - Терещенко Ірина, познайомила присутніх з програмою роботи засідання, а саме: розглядалися методичні засади щодо організації роботи педагога-наставника в дошкільному навчальному закладі, ознайомилися із законодавчою базою українського дошкілля, обговорили етапи входження молодого спеціаліста в професію.
Керівник Школи розповіла про те, що молодого педагога, який лише нещодавно закінчив навчання, не можна вважати абсолютно підготовленим до роботи. Його формування як фахівця відбувається безпосередньо в педагогічній діяльності. Особлива роль у цьому процесі відводиться початковому етапу педагогічної діяльності, під час якого молодий спеціаліст проходить необхідну професійну школу. І саме від керівника та вихователя-методиста дошкільного навчального закладу найбільше залежить результат проходження цієї школи: додасть вона молодому педагогові впевненості в собі, принесе йому відчуття творчого задоволення чи стане джерелом глибокого розчарування.
Ірина Анатоліївна розповіла про умовні етапи входження молодого педагога в професію: пропедевтичний, етап стимулювання та підсумковий, охарактеризувала їх.
Для слухачів було запропоновано низку інтерактивних вправ: «Літачки», «Австралійський дощ», «Мальованки», «Наставник» та інші, які забезпечили позитивний настрій на роботу в Школі.
Переглядів: 548 | Додав: adminslav | Рейтинг: 0.0/0
Профспілка працівників освіти і науки України © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz