КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Славутицька міська організація
Меню сайту

Корисні посилання
Київська обласна організація Профспілки працівників освіти і науки України 
ЦК Профспілки працівників освіти і науки України 
Федерація Профспілок України 
Відділ освіти виконавчого комітету Славутицької міської ради 
Міський методичний центр 

Форма входу

Календар
«  Грудень 2022  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Пошук

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 20.07.2025, 15:36

Головна » 2022 » Грудень » 13 » МОН: майже 75% українських шкіл мають укриття
10:10
МОН: майже 75% українських шкіл мають укриття

Під час ефіру національного телемарафону «Єдині новини» Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет розповів про продовження процесу облаштування укриттів у закладах освіти, програму великої трансформації «Освіта 4.0: український світанок» та перебіг освітнього процесу в умовах воєнного стану, зокрема вплив обмеженого електропостачання на навчання.

За словами Міністра, станом на 12 грудня 2022 року проведено огляд майже 26,55 тисяч (95%) об'єктів закладів освіти, із них приблизно 68% мають укриття і можуть здійснювати освітній процес в очній формі.

«Територіальні громади та засновники закладів освіти продовжують облаштовувати укриття, аби якомога більше дітей мали можливість навчатися в традиційному форматі», – зазначив Сергій Шкарлет.

Зокрема, укриття облаштовані у:

  • дитячих садках – 56,1%; 
  • школах – 74,7%; 
  • профтехах – 94,78%;
  • закладах фахової передвищої та вищої освіти – 87,8%.

Міністр звернув увагу на облаштування укриттів у закладах освіти, які зазнали руйнувань внаслідок військової агресії рф. Зокрема, навів приклад у Київській області.

«Від початку повномасштабного вторгнення на Київщині уже відновили 89 шкіл та 45 закладів дошкільної освіти. У сіх цих закладах є укриття», – сказав Міністр.

Також він повідомив, що відімкнення електроенергії не надто критично впливає на освітній процес, адже вчителі вміють підлаштовуватися до будь-яких викликів. За відсутності світла і інтернету, вони «роздають» інтернет з мобільних телефонів на ноутбуки, у яких уже заряджені батареї, аби безперешкодно провести уроки. Також застосовується чергування режимів синхронного та асинхронного навчання.

 

За матеріалами – МОН

Переглядів: 99 | Додав: adminslav | Рейтинг: 0.0/0
Профспілка працівників освіти і науки України © 2025
Створити безкоштовний сайт на uCoz