КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Славутицька міська організація
Меню сайту

Корисні посилання
Київська обласна організація Профспілки працівників освіти і науки України 
ЦК Профспілки працівників освіти і науки України 
Федерація Профспілок України 
Відділ освіти виконавчого комітету Славутицької міської ради 
Міський методичний центр 

Форма входу


Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728

Пошук

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 05.05.2024, 07:15

Головна » 2014 » Лютий » 10 » Семінар «Педагогічна технологія «Створення ситуації успіху»
14:51
Семінар «Педагогічна технологія «Створення ситуації успіху»
У швидкоплинному, інформаційно перевантаженому та складному сучасному житті необхідно іноді зупинятися, аби перевести подих і подумати, заспокоїтися і зосередитися на своїх цілях. Ми маємо зрозуміти, що людина, яка досягає успіху, це щаслива людина.
На базі міського методичного центру 6 лютого 2014 року для педагогів, які координують виховну роботу в навальних закладах міста, був проведений семінар «Педагогічна технологія «Створення ситуації успіху». Присутні спочатку спробували уявити себе успішними і розповісти про свої відчуття, потім всі разом дійшли висновку, що:

успіх – це реалізація своїх цілей і потенційних можливостей
досягнення, бажаної мети не витрачаючи багато зусиль
успіх – це задоволення тим, ЩО тобі вдалося зробити і ЯК ти це зробив
словом «успіх» може позначатися як процес – період везіння, «біла смуга», досягнення яких-небудь цілей, так і результат – досягнуті цілі, суспільне визнання.
Учасники семінару вивели формулу успіху уміння – старання – пізнання – інтерес – хвала, яку кожен доповнив своєю важливою складовою.
Обговорили причини невдач, які можуть бути як внутрішніми (невпевненість людини, низький рівень якихось знань чи вмінь, занижена самооцінка тощо), так і зовнішніми (думка оточуючих, нестача матеріальних можливостей, соціально-психологічний клімат сім’ї, школи тощо).
Для вчителів важливими виявилися дидактичні причини, що впливають на успіх їх учнів:

мотивація до навчання;
розбіжність між змістом навчання та інтересів дітей;
відсутність умов навчити дитину використовувати набуті знання та вміння на практиці;
спосіб набуття знань: накопичення інформації не у процесі набуття власного досвіду, а внаслідок засвоєння вербальних форм;
система цінностей, нав’язана ззовні, без участі активної позиції учня, не сприяє позитивним емоціям;
енциклопедичний принцип засвоєння програм: у школі тренуємо пам’ять, а не мислення тощо…
Обговорили і принципи створення ситуації успіху:

Будь-яке досягнення може і повинне усвідомлюватись дітьми як позитивний результат.
Будь-яке досягнення має бути персоніфіковано, тобто пов’язано з певною особою.
Перемога не може бути малою чи великою, вона буває поміченою та непоміченою.
Будь-яка дитина може робити щось краще за інших.
Переживання власного успіху розвиває емоційну сферу особистості, а співпереживання успіху іншого – моральну.
У кожному конкурсі є переможці, але не в кожному мають бути переможені.
Педагогічні досягнення учителя – це особистісні досягнення учнів.
Будь-яка процедура атестації повинна давати учню можливість набування досвіду реалізації своїх інтелектуальних, творчих і комунікативних здібностей.
Будь-яке досягнення набуває педагогічного звучання лише за наявності його комплексного аналізу.
Домінування особистісного підходу над індивідуальним.

Кожна дитина особлива, по-своєму неповторна й обдарована. Звернення вчителя до її найкращих почуттів обов’язково матиме успіх і знайде відгук у дитячих серцях.

Заставнюк О.О., методист міського метоличного центру
Переглядів: 358 | Додав: adminslav | Рейтинг: 0.0/0
Профспілка працівників освіти і науки України © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz