КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Славутицька міська організація
Меню сайту

Корисні посилання
Київська обласна організація Профспілки працівників освіти і науки України 
ЦК Профспілки працівників освіти і науки України 
Федерація Профспілок України 
Відділ освіти виконавчого комітету Славутицької міської ради 
Міський методичний центр 

Форма входу


Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Пошук

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 08.05.2024, 09:15

Головна » 2019 » Жовтень » 18 » Педагоги не зобов’язані проводити виховні години: відповідь МОН
12:13
Педагоги не зобов’язані проводити виховні години: відповідь МОН

Видання EtCetera надіслало офіційний запит до Міністерства освіти та науки України із запитанням, чи існує нормативний акт, який би зобов’язував учителів проводити виховну годину в певний день і час.
Виховна робота у середній та старшій школі - Питаннями виховної роботи учнів конкретного класу опікується класний керівник — це визначається Положенням про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти.
Чи потрібно складати план?
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 25.06.2018 № 676 «Про затвердження Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти», плани роботи класних керівників, вихователів, бібліотекарів, методичних об’єднань, гуртків, спортивних секцій, поурочні плани, що складались на основі календарно-тематичних, стали необов’язковими.
Ці документи можуть створюватись лише за рішенням педагогічної ради закладу освіти та мати довільну форму й структуру.
Крім того, план виховної роботи не належить до переліку документів, що підлягають затвердженню або реєстрації у закладі загальної середньої освіти.
Виховний процес.
Передбачається, що виховання учнів також здійснюється не тільки через проведення окремих виховних годин, а й у процесі навчання як наскрізне.
Таке виховання проводиться через:
– внесення ціннісних складових у зміст навчальних предметів (досягнення цілей різних змістових ліній через навчальні предмети. Серед них — відпрацювання учнями конкретних здоров’язбережувальних навичок і умінь, належних поведінкових дій, їх мотивацію на здоровий і безпечний спосіб життя, розв’язання конкретних навчальних і життєвих ситуацій; виховання усвідомлення цінності власної держави, демократичних свобод, соціальної активності та відповідальності тощо);
– взаємодію учителя з учнем на партнерських засадах як на уроках, так і в позаурочний час (активне включення дітей в організацію навчального дня, партнерство між учителем, учнем та батьками);
– використання вчителем демократичного стилю спілкування з учнями;
– створення умов для творчої самореалізації кожної особистості (навички командної та проектної роботи, де учитель здійснює управлінську функцію і спонукає до пошукової роботи).
Крім того, для учителів та батьків на сайті МОН доступний розділ «Виховна робота та захист прав дитини». Він містить програми позакласної роботи з учнями різних вікових груп, посилання на корисні ресурси та навчальні матеріали з особистісної безпеки, базові знання про безпеку в Інтернеті тощо.
Чи обов’язково вести конспект?
Ведення конспекту не є обов’язковим, однак якщо він сприяє організації заходу – учитель може його складати. Також для проведення виховної години вчитель може використовувати додаткові матеріали.

Переглядів: 171 | Додав: adminslav | Рейтинг: 0.0/0
Профспілка працівників освіти і науки України © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz