09 січня 2020 року в приміщенні Славутицького ліцею відбулося практичне заняття для учителів іноземної словесності «Формування інформаційно-комунікаційної компетентності учителя англійської мови», у якому взяли участь 7 педагогів. Мета заняття – оволодіння педагогами-словесниками знаннями та навичками із створення власних електронних навчальних продуктів за допомогою сервісів Web 2.0, до яких належить портал LearningApps.
Практичне заняття відбувалося за таким планом:
1. Про необхідність навички створення електронних засобів навчання.
2. Огляд структури сервісу LearningApps.
3. Реєстрація на сервісі LearningApps.
4. Перегляд галереї вже створених завдань та спроба зробити за зразком.
В Україні розпочалася поступова цифровізація освіти у вигляді тенденції до інтеграції традиційної освіти з віртуальною освітою. Важливою подією стала розробка «Положення про Національну освітню електронну платформу» (наказ МОН від 22.05.2018 №523 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11 червня 2018 р. за № 702/32154).
Впровадження Національної освітньої електронної платформи передбачено Концепцією реформування загальної середньої освіти в Україні. В рамках реформи «Нова українська школа» це забезпечить вільний доступу до е-підручників всіх учасників освітнього процесу, зробить освіту більш якісною та доступною для учнів та вчителів із сільських територій. Національна освітня електронна платформа має стати рушієм суттєвих змін в освітньому процесі та започаткувати ринок виробництва електронних освітніх продуктів і сервісів, сприятиме формуванню цифрової компетентності учасників освітнього процесу в Україні.
LearningApps – це повністю безкоштовний сервіс із Німеччини, який дозволяє створювати інтерактивні вправи для перевірки знань. Також це 20 інтерактивних вправ у ігровому форматі.
Відповідно до плану заняття учасники пройшли процедуру реєстрації і розпочали перегляд уже створених тестових завдань. Це найпростіший варіант роботи у сервісі: використати розроблені іншими авторами завдання як шаблони, бо іноді переробити готове легше, ніж створити нове.
Використання завдань, створених за допомогою сервісу LearningApps, має не тільки мотивувати дітей до навчання та активізувати їхню пізнавальну діяльність, а й дозволить частково розв’язати проблему нецільового використання школярами власних смартфонів протягом уроку.
Олександр МАНДРОВНИЙ, член профспылкового комытету ММЦ, методист міського методичного центру
|