КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Славутицька міська організація
Меню сайту

Корисні посилання
Київська обласна організація Профспілки працівників освіти і науки України 
ЦК Профспілки працівників освіти і науки України 
Федерація Профспілок України 
Відділ освіти виконавчого комітету Славутицької міської ради 
Міський методичний центр 

Форма входу


Календар
«  Липень 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Пошук

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 09.05.2024, 17:04

Головна » 2023 » Липень » 26 » Розроблено посібник для вчителів та шкільних психологів про підтримку психічного здоров’я
12:53
Розроблено посібник для вчителів та шкільних психологів про підтримку психічного здоров’я

Експертна група освітян і психологів розробила посібник для вчителів та шкільних психологів, у якому запропоновано алгоритм створення у закладах освіти середовища, чутливого до психічного здоров’я «Коли світ на межі змін: школа, чутлива до психічного здоров’я»

Мета посібника: 

  • підвищити обізнаність освітян щодо ролі школи у підтримці психічного здоров’я дітей та молоді;
  • з’ясувати складові концепції школи, чутливої до психічного здоров’я, які безпосередньо стосуються закладів освіти та можуть бути впроваджені без залучення вузьких спеціалістів;
  • розглянути наявні в українській освітянській практиці матеріали (програми, курси, проєкти тощо), які можуть бути використані на етапі становлення та розвитку школи такого формату;
  • визначити потенційні рішення, що можуть бути застосовані закладами освіти у своїй діяльності вже сьогодні з метою покращення психічного добробуту всіх учасників освітнього процесу. 

Посібник містить інформацію про: 

  •  інструменти для планування заходів щодо промоції психічного здоров'я; 
  •  практики впровадження травмо-інформованого підходу у школі; 
  •  інструменти підтримки дітей у сфері психічного здоров’я; 
  •  ресурси та програми, які допоможуть у роботі з дітьми, що постраждали внаслідок війни.

Саме у контексті школи легше виявити дітей, яких можна віднести до групи ризику, та забезпечити їх належною підтримкою, навчити стратегіям для подолання складнощів, викликаних життєвими ситуаціями.

За матеріалами – НУШ

Переглядів: 28 | Додав: adminslav | Рейтинг: 0.0/0
Профспілка працівників освіти і науки України © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz